Turku Psychology Conference ja sitsit 18.11.

Miten seksuaalisuus toimii hyvinvoinnin voimavarana? Miten kohdata seksuaalisuuden moninaisuutta asiakastyössä?

Impuls ja Fobia järjestävät jäsenilleen ja alumneilleen ensimmäistä kertaa Turussa psykologikonferenssin 18.11., jossa pääsemme pureutumaan monipuolisesti seksuaalisuuteen. Päivän koulutuksen jälkeen koittaa illalla sitsit!

Päivä alkaa aamukahvitarjoilulla, jonka jälkeen on Karoliina Vuohtoniemen luento aiheesta “Seksuaalisuus hyvinvoinnin voimavarana”.

Luennon jälkeen voit osallistua yhteen kolmesta työpajasta.
Ensimmäisessä työpajassa Laura Blomqvist kouluttaa aiheesta “Seksi, seksuaalisuus, seksuaalinen suuntautuminen ja sukupuoli – Erota käsitteet ja tiedosta normatiivisuuden vaikutukset”.
Toisessa työpajassa Maarit Grönroos kouluttaa aiheesta: “Nuoruusiän kokeileva seksuaalisuus”.
Kolmannessa työpajassa Milla Sahla kouluttaa aiheesta “Halujen eriparisuus parisuhteessa”.

Työpajojen jälkeen on lounastauko, jonka jälkeen on Patrik Jernin luento “New approaches to treating sexuality-related problems”.
Luennon jälkeen on tauko ennen illan sitsejä. Sitsien pukukoodi on smart casual.