Hyvinvointiviikko

Ensi viikko (ma 12.3. –> la 17.3.) on Fobian hyvinvointiviikko!
Luvassa monenmoista mukavaa ohjelmaa sekä Fobian huoneella, että sen ulkopuolella! Tuu, tuo kaveris ja tsekatkaa tää!

MAANANTAI:

– Jami-ilta @ Index-kartano klo 18.30 alkaen. Ota mukaan soitin, laulu/nuottikirja ja kaveri ja tule jammaamaan!

– vinkki: klo 16.15  Onnellisuuden sietämätön vaikeus –luento (Pharmacity, sali Pha1). Aiheesta keskustelemassa kaksi onnellisuuden ja hyvinvoinnin huippututkijaa, professorit Markku Ojanen Tampereen yliopistosta ja Timo Airaksinen Helsingin yliopistosta.

TIISTAI:

– aamupala Fobian huoneella klo 09-11. Nyyttärimeininki, jotta mahdollisimman moni saa hyvyyksiä osakseen!
– paitapainajaiset klo 12 eteenpäin Fobian huoneella

KESKIVIIKKO:

– klo 09 alkaen vohveleita Fobian huoneella! (parin tunnin ajan, tosin. Hallituksen hyvinvoinnin kannalta koko päivän mittainen vohvelirumba saattaisi olla kuluttavaa)

– klo 12-13 Mindfulness-tuokio Edun liikuntasalissa. Tule, keskity ja rentoudu! Tyyny, villasukat ja lämpimät vaatteet voivat olla kivoja.

TORSTAI:

– Keilausta Kupittaan keilahallissa! Ilmoittaudu heti Fobian ilmoitustaululla (sitova). Hintaa lystille jää vaivaiset 4 euroa (maksu Fobian tilille Liedon Osuuspankki: 471300-112078)

PERJANTAI:

– Fobian avoin sählyvuoro Iskerin liikuntahallissa klo 18-19. Kaikki mukaan vakisählääjien kanssa pelailemaan!

LAUANTAI:

– laskettelureissu Meriteijoon. Lähtö klo 13.15 Turun linja-autoasemalta Skibussilla. (Psst. Jos et ole ilmoittautunut minulle ja haluat vielä mukaan, varmista paikkasi ensi viikon torstaihin mennessä: ski@meriteijo.fi)

Tadaa, siin se ny olis! Seuraa myös ilmoitustaulua.

t. Aino ja muu hallituksen väki