Yhdistysinfo- ja tutustumisilta ma 24.9.

Tunnetko jo Psykologiliiton? Menevätkö Tupsy ja SPOL sekaisin? Entä mikä on PYRY? Haluatko tietää lisää juuri SINUN opiskeluun ja tulevaan työhön vaikuttavista yhdistyksistä? Tule yhdistysinfoiltaan ja koe valaistuminen!

Yhdistysinfo järjestetään maanantaina 24.9. Pub 2:ssa alkaen klo 18.
Infossa tarjotaan vähimmäistieto siitä, mitä JOKAISEN turkulaisen psykologian opiskelijan kuuluu tietää psykologien liitosta ja yhdistyksistä. Tarkemmassa esittelyssä ovat Psykologiliitto, Suomen Psykologian Opiskelijain Liitto ja Turun seudun psykologiyhdistys.

HUOM! Jos olet fuksi, niin osallistumisesi on ehdottoman tärkeää!
Jos et ole päässyt osallistumaan aikaisempina vuosina (etenkin toisen vuoden opiskelijat) tai haluat muuten virkistää muistiasi, tule ihmeessä paikalle!

Paikan päällä tarjotaan ruokaa ja juotavaa.

Ilta jatkuu yhteisen hengailun ja tutustumisen merkeissä Impulslaisten kanssa Åbo Akademin puolella Faustissa. Tarjolla on pikkupurtavaa ja juotavaa.

SUMMA SUMMARUM
1. MITÄ?                -TIETOA LIITOSTA JA YHDISTYKSISTÄ
2. MISSÄ?              -PUB2 & FAUST
3. MILLOIN?         -MA 24.9. KLO 18
4. TARJOILUT?      -ILMAISTA SYÖTÄVÄÄ JA JUOTAVAA!
5. MIKSI?               -KOSKA YLEISSIVISTYS (katso myös kohta 4)!

Terkuin,
Fobian hallitus