Baaribileet + viini- ja juustoilta

HI GUYS!

Oletko punaniska, cheerleaderi, urheilijanuori, nörtti vai jokin muu partyeläin? Oletko aina halunnut osallistua mahtaviin kotibileisiin amerikkalaiseen tyyliin ja kilistellä punaisia partycupseja! NYT SE ON MAHDOLLISTA!!!

Siispä tervetuloa Fobian ja Kääntöpiirin ensimmäisiin yhteisiin baaribileisiin 8.11.2012 The Monkey -yökerhoon klo 22.00 alkaen

Pukeudu teeman mukaisesti tai tule fiilistelemään houseparty-tunnelmaa omana itsenäsi. Sisäänpääsy maksaa vaivaiset 3€ ja ensimmäisille 100:lle haalarimerkki!

Facebook-eventtiin tästä: https://www.facebook.com/#!/events/475951895779145/?notif_t=plan_user_joined

Terveisin
Fobia & Kääntöpiiri

ETKOT FOBIALAISILLE: VIINI- JA JUUSTOILTA

Ennen baaribileitä voi (ja täytyy) tulla etkoilemaan Proffan kellariin Viini- ja juustoillan merkeissä. Proffan yläkerta on kokonaan meille varattu, joten saapukaa sankoin joukoin! Omat juustot mukaan! Proffasta saa tuona iltana ostaa viiniä pulloittain opiskelijaystävälliseen hintaan. Yläkerta on varattu meille 18-21, jonka jälkeen alamme siirtyä kohti apinaa.