Tupsyn palkkainfo ja kyselytunti työelämästä 6.10.

MITÄ? – Tupsyn työelämäinfo ja kyselytunti aka. valmistuvien info
MISSÄ? – sh126
MILLOIN? – Tiistaina 6.10. klo 17.30

Heipsis valmistuvat foobikot ja kaikki muut kiinnostuneet!

Tupsy (Turun seudun psykologiyhdistys ry) järjestää valmistuvien kyselytunnin Fobialle ja Impulsille tiistaina 6.10. KLO 17.30 alkaen Publicumilla seminaarihuone 126:ssa (sijaitsee ykköskerroksen käytävällä vessojen vieressä). Kaikkien vuosikurssien opiskelijat ovat tervetulleita!

Kyseessä on keväällä peruuntuneen tapahtuman tilalle tuleva, nyt jo toista kertaa järjestettävä tilaisuus, jolla vastataan opiskelijoiden keskuudesta nousseeseen tarpeeseen kuulla palkkauksesta ja saada vastauksia työelämään siirtymisessä askarruttaviin kysymyksiin.
Tapahtuman alussa Teemu Ollikainen, joka on Suomen Psykologiliitossa vastuussa psykologien ammatillisista– ja koulutusasioista, pitää lyhyen alustuksen ja infon työelämästä ja sitä yleisesti koskevista mietinnän aiheista. Senjälkeen sana on vapaa opiskelijoiden kysymyksille, joita toivottavasti ilmenee runsaasti. Tupsy tarjoaa tilaisuuden yhteydessä kahvia ja pientä purtavaa.
Mitä SINÄ haluaisit tietää työelämästä? Kerään jo etukäteen ns. lämmittelykysymyksiä tilaisuutta varten.
Mitkä sinua askarruttavat esimerkiksi seuraavissa teemoissa:
– palkka
– työnhaku
– työllistyminen
– teorian soveltaminen käytäntöön

– ammatillisen roolin kehittyminen

Kerro siis Eetu V.:lle, mihin kysymyksiin haluaisit tilaisuudessa kuulla vastauksen!