Opiskelupalaute

KURSSIPALAUTE

Voit jättää palautetta psykologian kursseista kurssipalautelomakkeella. Lomake on uusittu keväällä 2010.

Palautelomakkeessa arvioit mm. oppimistasi ja työpanostasi kurssilla, saamaasi opetusta sekä kurssia kokonaisuutena. Palaute annetaan anonyymisti ja toimitetaan sellaisenaan kurssin vastuuopettajalle. Kaikesta annetusta palautteesta koostetaan lisäksi esille tulleet tärkeät plussat, puutteet ja ehdotukset keväällä kokoontuvien seuraavan lukuvuoden opetussuunnitelmat pohjustavien tiimien sekä laitoksen johtajan käyttöön.

HYVINVOINTI

Yliopistossa saattaa esiintyä opiskelijoiden välistä kiusaamista, henkilökunnan taholta opiskelijoihin kohdistuvaa kiusaamista, sukupuolista häirintää tai muulla tavoin sopimatonta käytöstä. Mikäli olet törmännyt tällaisiin ilmiöihin psykologian laitoksella tai psykologian opiskelijoiden keskuudessa, voit kertoa tapauksista hallituksen häirintäyhdyshenkilölle Anna Nordbergille tai hallituksen ulkopuoliselle häirintäyhdyshenkilölle Eetu Vehviläiselle.