SPOS 2010

Ahoj foobikko!

Ovatpa mielenkiinnon kohteenasi sitten ryhmäilmiöt, libidinaaliset yllykkeet, feromonien eritys, lämpötilan ja taustamelun vaikutus kognitiiviseen suoriutumiseen tai etanolin vaikutus optimismiharhaan, on etsintäsi päättynyt. Itse asiassa, vaikka olisit kiinnostunut mistä, on etsintäsi joka tapauksessa päättynyt. Siinä määrin mitä se nyt on mahdollista. Vähän saat etsiä. Kunhan tulet, sillä: Se on täällä taasen, Suomen Psykologian Opiskelijain Saunailta, tuttavallisemmin SPOS.

Mikä: saunailta

Miten: 60 psykologian ylioppilasta/kandia + sauna => Riemu^2

Missä & Milloin: Ratinanlinnan sauna, Aleksanterinkatu 32B. Tampere. 10.4.2010 klo 17 => Jatkot ravintola Tabussa.

Tule, sauno, riemastu! Paikkoja vain n. 10 nopeimmalle. Ilmoittautumislista Fobian taululle perjantaina 26.3. klo 11. Tämän ja monen muun ilon tarjoaa Suomen Psykologian Opiskelijain Liitto!