Tupsyn työelämäinfo ja kyselytunti 16.4.

MITÄ? – Tupsyn työelämäinfo ja kyselytunti aka. valmistuvien info
MISSÄ? – PUB5
MILLOIN? – Torstaina 16.4. klo 17

Heipsis valmistuvat foobikot ja kaikki muut kiinnostuneet!

Tupsy (Turun seudun psykologiyhdistys) ry järjestää valmistuvien kyselytunnin Fobialle ja Impulsille torstaina 16.4. KLO 17 alkaen Publicumilla luentosali PUB5:ssä. Kaikkien vuosikurssien opiskelijat ovat tervetulleita!

Kyseessä on nyt jo toista kertaa järjestettävä tilaisuus, jolla vastataan opiskelijoiden keskuudesta nousseeseen tarpeeseen kuulla palkkauksesta ja saada vastauksia työelämään siirtymisessä askarruttaviin kysymyksiin.
Tapahtuman alussa Teemu Ollikainen, joka on Suomen Psykologiliitossa vastuussa psykologien ammatillisista– ja koulutusasioista, pitää lyhyen alustuksen ja infon työelämästä ja sitä yleisesti koskevista mietinnän aiheista. Sejälkeen sana on vapaa opiskelijoiden kysymyksille, joita toivottavasti ilmenee runsaasti. Tupsy tarjoaa tilaisuuden yhteydessä kahvia ja pientä purtavaa.

Mitä SINÄ haluaisit tietää työelämästä? Kerään jo etukäteen ns. lämmittelykysymyksiä tilaisuutta varten.
Mitkä sinua askarruttavat esimerkiksi seuraavissa teemoissa:
– palkka
– työnhaku
– työllistyminen
– teorian soveltaminen käytäntöön
– ammatillisen roolin kehittyminen

Kerro siis Eetulle (teaveh (a) utu.fi), mihin kysymyksiin haluaisit tilaisuudessa kuulla vastauksen!