Kaverisitsejä ja kähmintää

Hei kaikki!

Viikolla 45 sattuu ja tapahtuu, nimittäin kahden tapahtuman merkeissä.

Fobia järjestää historialliset kaverisitsit torstaina 6.11. Osakuntasalissa B. Tämä siis tarkoittaa, että osallistuvat fobialaiset saavat tuoda sitseille mukanaan ei-fobialaisen kaverin, joka pääsee samalla näkemään foobista sitsauskulttuuria. Juhlat alkavat klo 18, olehan paikalla ajoissa! Sitsiasu rento tai haalarit, hinta 10/12€.

Toinen mieltä kutkuttava tapahtuma on jo tiistaina 4.11. järjestettävä hallituksen kähmintäilta ja Fobian saunailta, jossa hallitustoiminnasta kiinnostuneet voivat kysellä itseään ja muita askarruttavista asioista liittyen hallitustoimintaan ja vähän muuhunkin. Samalla voidaan jo yrittää hahmotella, millaista porukkaa ensi vuoden hallituksessa sitten häärisi ja kuka missäkin pestissä. Tapahtuma alkaa klo 17.30 kähmittäville TYYn saunalla (Proffan kellarin vieressä). Hallitustoiminnasta kiinnostuneet siis saapukaa paikalle jo tuolloin, muillekin avoin saunailta taas starttaa klo 19. Sinne kaikki tervetuloa! Ilmoitathan kiinnostuksestasi jotakin pestiä kohtaan jo etukäteen puheenjohtaja Ennille, jotta illan kulku saataisiin mahdollisimman sujuvaksi! Alla vielä haettavat pääpestit:

Puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, sihteeri, taloudenhoitaja, tiedotus- ja kotisivuvastaava, kulttuurivastaava, liikunta- ja hyvinvointivastaava, koulutuspoliittinen vastaava, Tupsy-vastaava (johon haku oli aiemmin syksyllä ja valituksei tuli Eetu Vehviläinen), emäntä/ympäristövastaava, 2 virkistysvastaavaa, Index-vastaava, työelämä- ja koulutusvastaava.

Lisäksi pääpesteihin liitettäväksi tuutorvastaava, kansainvälisten asioiden vastaava ja 2 häirintäyhdyshenkilöä. SPOL-vastaavien pestit on ensi vuonna irrotettu hallituksesta, mutta he tekevät edelleen tiivistä yhteistyötä Fobian hallituksen kanssa. Myös näistä pesteistä kiinnostuneet voivat ilmiantaa itsenäs Ennille ja saapua paikalle kähmintäiltaan.