SPOL-seminaari 2010 Turussa

SPOL-seminaari 2010: ”Far fram Traditional – Versatile Use of Psychological Knowledge”

Vuoden 2010 SPOL seminaari järjestetään lauantaina 30.1.2010 Turussa, ja tällä kertaa vähän erilaisella tavalla: koska seminaari yhdistetään pohjoismaisten psykologian opiskelijoiden tapaamiseen (NPS), se tulee pyörimään englanniksi ja paikalla tulee toivottavasti olemaan 130 suomalaisen psykan opiskelijan lisäksi yhteensä 50 psykan opiskelijaa Norjasta, Tanskasta, Ruotsista sekä Virosta! Sen lisäksi että päivä tulee sisältämään kiinnostavia luentoja ja tieysti myös mahtavat bileet, niin se tulee siis myös tarjoamaan erinomaisen mahdollisuuden tutustua psykologian opiskelijoihin muista pohjoismaista!

Seminaarin alustava ohjelma:
10.15-10.30 Tervetuliassanat
10.30-11.00 Tuomo Tikkanen: ”EuroPsy-bridge to global practice in psychology” Suomen Psykologiliiton puheenjohtaja puhuu kansainvälisestä työmarkkinasta sekä EuroPsy-pätevyydestä
11.00-11.30 Workshop-puhujien esittelyt
11.30-13.00 Lounas (omakustanteinen)
13.00-13.45 Workshop 1
13.45-14.00 Tauko
14.00-14.45 Workshop 2
14.45-15.15 Kahvitauko (SPOL tarjoaa kahvia + pientä purtavaa)
15.15-16.00 Workshop 3
20.00 => Seminaaribileet Dynamossa

Workshoppeihin on kutsuttu puhumaan psykologeja, jotka soveltavat koulutuksensa erikoisella/uudella/kiinnostavalla tavalla työssään. He tulevat kertomaan työkokemuksistaan sekä siitä, mitä psykan opiskelijan tulisi tehdä, jos hän haluaa saman tyyppisen työpaikan. Seminaariin kutsutaan yhteensä kuusi workshop-puhujaa, jotka kaikki vetävät workshoppinsa kaksi kertaa. Samanaikaisesti tulee pyörimään neljä workshoppia, joista sinulla on mahdollisuus valita se, joka kiinnostaa sinua eniten. Lopulliset workshoppien vetäjät julkistetaan vasta, kun kaikki puhujat ovat varmistuneet.

Ilmoittautuminen SPOL-seminaariin tapahtuu Fobian ilmoitustaululla olevaan ilmoittautumislistaan. Mikäli varsinaiset paikat ovat jo täyttyneet, niin kannattaa nimensä laittaa myös varasijalle. Varasijapaikat täytetään tasaisesti sen mukaan, kuinka paljon eri yliopistoista on jäänyt varsinaisia paikkoja tyhjäksi. Tervetuloa.