American High School -sitsit 6.4.

Hi Guys!!!

Nyt kun tentit pukkaavat päälle ja kevätstressi painaa, mikä olisikaan parempi tapa paeta ikäviä velvollisuuksia kuin palata kultaisiin ja huolettomiin lukioaikoihin! Nappaa siis pompomisi, koulureppusi sekä ihanat henkisesti teini-ikäisiksi jääneet foobikkokaverisi, ja tule vetämään totaaliset teiniöverit American High School kevätsitsien merkeissä! Oletko sitten jenkkifutisjoukkueen kapteeni, kirjoihin uppoutuva lukutoukka, draamaklubilainen vaiko sassy cheerleader nämä sitsit eivät jätä ketään kylmäksi, koska High School Musicalin sanoin: “We are all in this together!”

Sitsien jälkeen luvassa poikkitieteellistä jatkoilua Fobian ja T-klubin järjestämissä bileissä The Monkeyssa ja nopeimmille mahtavat haalarimerkit!

What time is it?
Party time, it’s our celebration
What time is it?
Party time, that’s right, say it loud