Tapahtumatoimikuntaan mukaan

Hei Foobikko!

Oletko aina halunnut osallistua Fobian tapahtumien järjestämiseen, mutta et ole a) välttelevän kiintymyssuhteesi, b) ajanpuutteesi, c) vastuun karmaisevan taakan tai d) muun salaisuuden verhoaman syyn vuoksi siihen vielä ryhtynyt?

Tilaisuutesi on tullut!

Hallitus kokoaa ryhmän vapaita toimijoita, jotka auttavat tapahtumien järjestämisessä.
Freelancereiden ensimmäinen tapaaminen järjestetään 7.2.2011 klo 16.00 @ Fobian huone

Fobian hallitus janoaa luovuuttasi ja ideoitasi kevään tapahtumia varten! Sitsit, vappuhulinat ja muut yhteiset kinkerit ovat entistä rattoisampia, kun useampi ihminen osallistuu ideoilla tai pienellä työpanoksella niiden järjestämiseen. Parasta on, ettei sinun tarvitse sitoutua järjestämään kevään joka ikistä tapahtumaa, vaan voit oman mielenkiintosi ja ajankäyttösi puitteissa valita, miten paljon haluat osallistua. Olet freelancer, oman kohtalosi valtias. Luonnollisesti kuitenkin yhteen tapahtumaan sitouduttuasi on reilua, että viet lupaamasi asiat loppuun. Konseptista keskustellaan lisää tapaamisessa.

Tapaamisiin kokouksessa! Erityisesti fuksit tervetulleita! Tämä on hyvä tapa tutustua ainejärjestön toimintaan kuitenkaan sitoutumatta pitkäaikaisiin pesteihin.

– Fobian hallitus