Fobia tiedottaa: Syystervehdys, syksyn tapahtumat & muuta!

Tässä viestissä:

1. Syystervehdys
2. Fobialle valittiin uusi sihteeri

3. Fobian nettisivuja on päivitetty

4. Fobian huone on uudistunut

5. Fobian huoneen naulakot siivotaan – hae kamasi pois!

6. Fobian syyskalenteri

1. Syystervehdys

Tervehdys kaikille foobikkotovereille! Kun syksy tekee tuloaan ja ihmiset raahautuvat kesäkarkeloista takaisin akateemisen maailman huomaan ja huumaan, niin aloittaa Fobiakin taas toimintakautensa. Joukkoomme on myös liittynyt uunituore satsi uusia energisiä psykologinalkuja, joista vielä syksyn kuluessa leivotaan aitoja foobikkoja.

Kuten ennenkin, Fobia tarjoaa tentteihin pänttäämisen vastapainoksi mieltä sykähdyttävää toimintaa, joka tuo varmasti iloa pimeneviin syysiltoihin. Kalenterista löytyy kaikenkarvaista ohjelmaa virkistyksestä kulttuuriin ja hyvinvointiin. Viestin loppupuolelta löydätte alustavan kalenterin syksyn toiminnasta.

Uuden lukuvuoden alussa lienee paikallaan kertoa fukseille ja muistuttaa vanhapartoja Fobian huoneen yhteisistä pelisäännöistä. Kahvi on jäsenistölle edelleen maksutonta, mutta ei ilmaista. Kahvia kannattaa keittää maltillisesti ja vain sen verran, mitä arvelet sen kuluvan. Vapaaehtoisia lahjoituksia pöydältä löytyvään punaiseen Kitty-kassaan saa ja pitää edelleen tehdä. Otamme myös innokkaasti vastaan kahvipakettilahjoituksia kioskikaappiin. Olethan myös maltillinen maidonkäyttäjä ja käytäthän maitoa AINOASTAAN kahvin/teen lisukkeeksi.

TÄRKEIN: KAHVIKUPIT OVAT YHTEISKÄYTÖSSÄ, JOTEN TISKAA KUPPISI KÄYTÖN JÄLKEEN!

Kioskikaappi auttaa edelleen nälän yllättäessä. Muistathan aina maksaa ostoksesi vihreään laariin (ei ole vippikassa eikä Fobia myy velaksi). Siivoathan myös jälkesi huoneella, niin seuraavankin on mukava tulla sohvalle löllöttelemään.

Muistathan myös, että vaikka Fobian huoneella voi säilyttää tarpeen tullen tavaroita, kuten vaatteita tai laukkuja, niin ethän jätä tavaroitasi lojumaan sinne pidemmäksi aikaa. Huone ei ole henkilökohtainen varasto tavaroidesi säilyttämiselle.

2. Fobialle valittiin uusi sihteeri
Kuluvan vuoden ajan Fobian sihteerinä toiminut Jade Anttila lähtee syyslukukauden alkaessa vaihtoon ulkomaille ja joutuu täten jättämään sihteerin tehtävänsä. Hänen tilalleen uudeksi sihteeriksi on valittu Riikka Heikkilä yhdistyksen ylimääräisessä kokouksessa 27.8.2013 .

3. Fobian nettisivuja on päivitetty
Fobian nettisivuja (www.fobialounge.com) on loppukesän aikana päivitetty oikein urakalla. Päivitetyiltä sivuilta löytyy nyt huomattavasti enemmän tietoa mm. Fobian ja sen hallituksen toiminnasta sekä psykologian opiskelusta Turussa. Fuksien suositellaan etenkin tutustuvan sivustoon tarkemmin (muistakaa tsekata ainakin Fuksille-kohta!). Jos sinulla on kehitysideoita sivuille, niin kerrothan niistä hallitukselle.

4. Fobian huone on uudistunut
Vanhemmat foobikot saattavat huomata, että Fobian huoneen ulkoasu on hieman muuttunut. Tavaroita on siirrelty, astiastoja on tullut lisää ja pöytä ja tuolit on laitettu täysin uuteen ja ihanan kiiltävään uskoon.
Uudistuksista voimme kiittää Fobian sisustustoimikuntaa ja sitä luotsannutta emäntäämme Janinaa. Pöytien ja tuolien korjauksesta kuuluu kiitos Fobian mahtaville remonttireiskoille, Mikolle ja Otolle. Huoneelle saattaa vielä syksyn aikana tulla pieniä muutoksia: Aikomuksena on ainakin laittaa Psykologian oppiaineelta lahjaksi saadut taulut huoneen seinille.
5. Fobian huoneen naulakot siivotaan – hae kamasi pois!

Naulakon ympäristössä on pyörinyt erinäisiä tavaroita, kuten vaatteita, sateenvarjoja ja kenkiä vailla omistajaa pitkän aikaa. Kaikki tavarat, jotka ovat jääneet naulakoiden ympäristöön yön tullen, viedään atk-luokkaan, jossa niitä säilytetään syyskuun loppuun asti. Tämän jälkeen tavarat, joita ei ole haettu, heitetään pois.

Jos tunnet pistoksen sydämessäsi siitä, että olet jättänyt tai saattanut unohtaa jotain pitkäksi aikaa naulakoihin, niin tulethan hakemaan tavarasi pois mitä pikimmiten.

6. Syyskalenteri

Syyskuu
:

– 3.9. Vanhojen ja uusien tutustumisilta Proffassa klo 19 (fb: https://www.facebook.com/events/251587958299190/?ref=2)
– 5.9 TYYn avajaiskarnevaalit klo 12-15 Yliopistoalueella – Fobian koju Yliopistonmäellä, tule moikkaamaan!
– 5.9. Indexin kastajaiset klo 17 -> – Fobian rasti Tuomiokirkkopuistossa. (fb:https://www.facebook.com/events/163746060482505/)
– 9.9 Indexin Awesome Åbo
– 12.9. Aurasoudut
– vko 37/38 Ottogamesit Sklubin kanssa
– 16.9. Indexin lauluilta
– 17.9. Fobian kandisemma
– 18.9. Indexin fuksisitsit
– 19.9. Fobian baaribileet
– 24.9. Yhdistysinfoilta Impulsin kanssa
– 25.9. -> Indexin leffasarja alkaa
– 26.9. Fobian kastajaiset

Lokakuu:
Vko 41 Indexin juhlavuosiviikko:
– 7.10. Tanssi- ja etikettikurssi
– 8.10. Viinin maistelua
– 9.10 Academic munchies
– 10.10. Väittelyilta
– 11.10. Tieteellinen seminaari
– 12.10. Indexin 60. vuosijuhlat
-13.10. Akateeminen silliaamiainen
– Vko 44 Fobian halloween-teemainen hyvinvointiviikko

– Loka-marraskuussa vierailu Heureka tulee hulluksi -näyttelyyn (http://www.heureka.fi/fi/heureka-tulee-hulluksi)
– 19.10 SPOLin Graduseminaari ja SPOL-sitsit Tampereella
Marraskuu:
– 7.11. Fobian syyssitsit
– 14.11. Sairaat sitsit (terveyteen liittyvien alojen opiskelijoiden kanssa)
– Vko 46/47 SPOLin KosmoSPOLiitti-risteily
– 28.11. Fobian pikkujoulut

Joulukuu:
10.12. Jouluvastaanotto

Oheinen lista ei pidä sisällään kaikkea syksyn toimintaa ja hallitus pidättää oikeuden muuttaa/viilailla tapahtumien päivämääriä. Kaikista muutoksista ilmoitetaan tietenkin etukäteen teille, armaat foobikot.

Kuten aina ennenkin, kehitysideoita ja toivomuksia, ruusuja ja risuja, voi laittaa hallitukselle osoitteeseen fabio@utu.fi tai anonyymisti Fobian huoneen punaiseen postilaatikkoon tai nettisivujen palautelomakkeella (http://fobia.utu.fi/anna-palautetta/).

Intomielisin terkuin
Fobian hallitus 2013