I/O-speksi-ekskursio 1.4.

Kevään ehdoton teatteritapaus, ikioma I/O-Speksimme, on jo ovella. Mikä olisikaan sen mukavampaa kuin lähteä seuraamaan tätä spektaakkelia yhdessä parhaiden opiskelutovereiden kanssa? Nyt tähän on jälleen mahdollisuus, sillä Fobialle on varattu 40 lippua 1.4. klo 19 näytökseen. Yhden lipun hinta on vaivaiset 10€, joten nyt kannattaa olla nopea ja ilmoittautua mukaan!

Ilmoittautuminen tapahtuu sähköisen lomakkeen kautta. Lomake aukeaa maanantaina 16.2. klo 12.00 ja saat sen auki tästä linkistä: http://goo.gl/forms/4lKpj5BvGm

Tänä vuonna I/O-Speksi järjestetään Klubilla (Humalistonkatu 8). Paikalla on alkoholianniskelua, minkä vuoksi esitys on K18.

Muistathan, että ilmoittautuminen on sitova. Mikäli tulet sairaaksi tai osallistumisesi estyy jollain muulla vastaavalla tavalla, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian minulle sähköpostitse 🙂 Tarkemmat maksuohjeet tulevat ilmottautuneille sähköpostissa myöhemmin.

”Vasta hiljattain opiskelemaan valittu nuori maalaispoika, Pekko, saapuu uuteen opinahjoonsa loistokkaaseen Turun Yliopistoon. Pian saapumisensa jälkeen Pekko kohtaa kuitenkin karun todellisuuden. Yliopisto ja koko Turun kaupunki ovat vain rippeitä entisestään. Yliopiston luennoitsijat ovat kadonneet maan alle, ainejärjestöt keskittyvät vain keskinäiseen nahisteluunsa ja rahakin on täysin menettänyt käyttökelpoisuutensa.

Tätä ahdinkoa vastaan taistelevat kuitenkin pohjamudissa rämpivän Ylioppilaslehden, Tylkkärin, edustajat. He kiinnostuvatkin heti Pekosta, joka on Turun Yliopiston ensimmäinen uusi opiskelija vuosiin. Tylkkärin lisäksi Pekon saapuminen herättää myös Yliopiston byrokratian rippeitä hallitsevan Vararehtorin ja hänen Kanslistiensa mielenkiinnon. Myös raunioituneen yliopiston liepeillä majailevat sekä verensä alkoholipitoisuutta tiukasti tarkkailevat kadunmiehet iskevät kyntensä heti Pekkoon.

Heiltä Pekko saakin kuulla hurjasta ennustuksesta, profetiasta, jonka mukaan Yliopiston pelastuminen — tai tuhoutuminen — on juuri hänen käsissään…

Tämän kaiken sinulle paljastaa uusi, loistokas I/O-speksi 2015!”