Kitty-kassapäivä 4.2.

Kuinka monta kertaa olet kokenut piston sydämessäsi juodessasi Fobian ”ilmaista” kahvia? Oletko iloisesti olettanut jäsenmaksun riittävän kahvisi kuluihin vaikka olisitkin jo N:nen vuoden opiskelija? Haluaisitko muuten vain tukea ihanaa ainejärjestöämme taskuihisi kertyvillä ylimääräisillä kolikoilla? Tekeekö mielesi kohdata turvallisesti kiintyneitä yksilöitä ja nauttia vain hetkestä siellä ja silloin?

Onneksi kaikkeen tähän on nyt ratkaisu, Fobian erittäin epävirallinen Kitty-kassan lihottamispäivä! Saavu siis 4.2 klo 14-16 Fobian huoneelle nauttimaan kahvistamme ja hyvittämään vuosien varrella kertyneet velkasi, koska mekin näin sinulle teemme. Samalla voit hetkeksi pysähtyä kaikkien arkimurheidesi keskellä nauttimaan ahtaan, mutta rakkaan kopperomme sanoinkuvaamattomasta tunnelmasta keskustellen niitä näitä, pelaillen nopeuspeliä tai vaikkapa valittaen kaikista tiskaamattomista kupeista. (Pesepä vaikkapa pari. :D) Tempauksella yritämme saada ihmiset muistamaan surullisen totuuden kahvin hinnasta ja keski-ikäisen Fobian taloudellisesta ahdingosta.
P.S. Voit myös ostaa itse leivottuja aivan mahtavia keksejä huokeaan opiskelijahintaan

Jos et kuitenkaan juuri tällöin pääse paikalle, niin voit muistaa meitä myös jonain toisena päivänä näin halutessasi. Juuri Sinä olet meille tärkeä 🙂

Tapahtuman Facebook-sivu: https://www.facebook.com/events/1530182413900364/