Indexin ja Rekryn Opiskelumotivaatiota urasuunnittelusta –kurssi 18.11.-24.11.

Indexin ja Rekryn yhteistyössä järjestämä Opiskelumotivaatiota urasuunnittelusta –kurssi auttaa Sinua, generalistialan opiskelija, joka tarvitset syvällistä pohdintaa tulevaisuudestasi. Kurssin idea lähti järjestäjien opiskelu- ja työelämäkriisistä: mitä haluan ja voin tehdä tutkinnollani? Mitä työelämähaaveita minulla on, ja miten voisin ohjata opintojani niiden suuntaan?

Kurssin tarkoituksena on tarjota avaimet urasuunnitteluun; omien suunnitelmien selkeytyessä myös opiskelumotivaatio kasvaa. Kun tunnet vahvuutesi, voi oma suunta löytyä selkeämmin. Pienryhmätyöskentelyn tavoitteena on koota samankaltaisessa vaiheessa olevia opiskelijoita pohtimaan sekä henkilökohtaisia valintojaan että koulutusalakohtaisia työmarkkinavalmiuksia osana kunkin urasuunnitteluprosessia.

Kurssille otetaan 15 toisen-neljännen vuoden opiskelijaa. Opiskelijat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Kurssi koostuu kahdesta pienryhmätapaamisesta ja välitehtävästä. Ilmoittautumalla sitoudut osallistumaan molempiin tapaamisiin.

I tapaaminen 18.11.2015, kello 14.15.- 15.45
Aiheena oman osaamisen ja kiinnostuksen kartoitus. Kartoitusta tehdään erilaisten tehtävien, avoimen keskustelun ja toiminnallisten harjoitusten kautta.

Välitehtävä

II tapaaminen 24.11.2015, kello 14.15. – 15.45
Välitehtävän purkaminen. Oman osaamisen kartoitusta jatketaan ja mietitään samalla omia mahdollisuuksia työmarkkinoilla.

Tapaamiset ovat Rekryn tiloissa (Henrikinkatu 7, Hanken)

Kerro ilmoittautumisen yhteydessä:
Missä vaiheessa opintoja olet? Kerro myös lyhyesti, minkä asian miellät suurimmaksi ongelmaksesi tai keskeisimmäksi mielenkiinnon kohteeksesi urasuunnitteluun liittyvissä asioissa.

Ilmoittautumiset: t10krant [at] utu.fi, alkaa perjantaina 6.11.2015 kello 14.00 ja päättyy keskiviikkona 11.11.2015