SPOLin KosmoSPOLiittiristeily ja Open Trading Day -koulutuspäivä 7.3.-8.3.

Tervetuloa SPOL-vuoden legendaarisimpaan tapahtumaan! Tämänkertainen risteily starttaa matkaan Turusta, ja ennen merille lähtöä vietetään intensiivinen verkostoitumisaiheinen koulutuspäivä huippukouluttajien johdolla! Tarjolla on siis jälleen unohtamaton keitos yhteishenkeä, alakannen käytäväseikkailuja ja tutustumista psykologian opiskelijoihin ympäri Suomen. KosmoSPOLiitin kokeminen kuuluukin suomalaisten psykologian opiskelijoiden yleissivistykseen!

MITÄ, MISSÄ, MILLOIN, MITEN & MITÄ MAKSAA?

Mitä? Missä?
Ennen risteilyä on luvassa koulutustapahtuma, joka järjestetään yhteistyössä eurooppalaisten EFPSA-kouluttajien kanssa. Päivän teema on meille kaikille opiskelijoille ajankohtainen: ”Power of Networking – Building up Your University Connections.”

Tapahtuman jälkeen siirrytään satamaan ja luvassa on huikea 23h risteily.

Milloin?
Koulutustapahtuma starttaa lauantaina 7.3. klo 11.00 ja satamaan siirrytään illalla klo 18 jälkeen, josta laiva lipuu vesille klo 20.15. Takaisin Turkuun saavutaan sunnuntai-iltana 19.15. (Oidipuksen ja Stimuluksen yhteiskuljetuksista tietoa myöhemmin!)

Miten?
Ilmoittautumalla maanantaina 9.2. klo 12.00 alkaen. Mukaan mahtuu 120 opiskelijaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Edellisvuosien kokemuksen perusteella paikat täyttyvät minuuteissa ellei jopa sekunneissa, joten ole nopea! Ilmoittautuminen päättyy keskiviikkona 11.2. klo 20.00.

Ilmoittautuessasi KosmoSPOLiitti-risteilylle osallistut sekä koulutustapahtumaan että risteilylle. Muistathan, että ilmoittautuminen on SITOVA!

Ilmoittautuminen tällä e-lomakkeella: http://goo.gl/9yD9gS

Mitä maksaa?
Koko kaksipäiväinen ohjelma sisältäen koulutuspäivän, risteilyn majoituksineen ja risteilybuffetin maksaa edullisimmillaan 22€ (*).

(*) Risteilyn hinta muodostuu oman valintasi mukaan meriaamiaisen kanssa 22 €, illallisbuffetin kanssa 44,5 € tai lounasbuffetin kanssa 36,5 €. Sinun on mahdollista valita myös useampi ateria (esim. buffet ja meriaaminen). Maksuohjeet ilmoitetaan myöhemmin.

PÄIVÄN TIETEELLINEN OHJELMA:
Tänä vuonna ennen risteilyä järjestetään ensimmäistä kertaa Open Training day -koulutustapahtuma. Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus sukeltaa kokemuksellisen kouluttamisen ja verkostoitumisen maailmaan kokeneiden eurooppalaisten trainereiden (kouluttajien) johdatuksella.

Verkostoituminen? Open Training Dayssa kokeneet kouluttajat auttavat sinua löytämään mielekkään suhteen itsellesi tärkeiden
verkostojen luomiseen ja ylläpitämiseen. Opit arvokkaita tietoja ja taitoja, joista on hyötyä jo yliopistoaikana.

Training työskentelytapana? on kokemuksellista kouluttamista – oppimista kokeilemisen ja sen reflektoinnin avulla. Trainingin ytimessä on viedä perinteinen luento-opetus henkilökohtaisemmalle tasolle. Kouluttajat ovat nuoria kokemuksellisen kouluttamisen edelläkävijöitä.

Tapahtuma on kaksikielinen – trainingit järjestetään englannin kielellä mutta eivät edellytä sujuvaa kielitaitoa!

Verkostoidu. Nyt.

Tapahtuman Facebook-sivu: https://www.facebook.com/events/1577257542510779/