SPOL:in vaihtoprojektiin haku päättyy 17.5.

Hei sinä psykologian opiskelusta kiinnostunut yksilö,

SPOL eli Suomen Psykologian Opiskelijain Liitto järjestää vaihtoprojektin Maltan ja Slovenian psykologian opiskelijoiden kanssa. Projektin tarkoituksena on antaa näkökulmaa psykologianopiskeluun, tavata mahtavia opiskelijoita ja nauttia laadukkaasta ohjelmasta, unohtamatta paikalliseen kulttuuriin tutustumista. Mieletöntä!

Vaihtoviikot järjestetään tulevana kesänä 2015 perättäisinä kuukausina heinäkuussa Malta, elokuussa Slovenia ja syyskuussa Suomi (Helsinki, Turku) ja kaikkiin vaihtoviikkoihin haetaan samalla hakulomakkeella. Voit siis hakea yhteen, kahteen tai kolmeen vaihtoviikkoon. Osallistujat valitaan järjestäjien yhdessä sovittujen kriteereiden perusteella ja paikan vahvistuksen jälkeen osallistuminen on sitova. Hakulomake ja lisätietoa on sähköpostissa. Hakuaika päättyy 17.5.2015.

Reissun hinta määräytyy seuraavasti:

Jos vaihtoviikon järjestäjämaa saa ERASMUS -apurahan:

Hinta kansainväliselle korkeatasoiselle vaihtoviikolle on vain 150€/osallistuja sisältäen lennot, ruoat, ohjelman ja majoituksen. Reissuun lähtiessä maksat lennot itse, mutta rahat palautetaan järjestäjien toimesta vaihtoviikon jälkeen. Lennoista korvataan maksimissaan 350€- 400€.

Jos vaihtoviikon järjestäjämaa ei saa ERASMUS -apurahaa:

Hinta kansainväliselle korkeatasoiselle vaihtoviikolle on vain 75€/osallistuja sisältäen majoituksen, ohjelman ja suurimman osan ruoista. Lennot maksetaan itse, mutta niihin voi hakea korvausta esimerkiksi paikallisilta psykologiyhdistyksiltä (esim. Hepsy, Tupsy, Kepsy).

Mitä? Vaihtoviikko ”The Psychology of Extremes and living on the edge”

Missä? Malta

Milloin? 13.-19.7.2015

Hinta? 150€ JOS saadaan apuraha tai 75€+lennot ilman apurahaa

Mitä? Vaihtoviikko  ”There to understand!”

Missä? Slovenia

Milloin? 3.-9.8.2015

Hinta? 150€ JOS saadaan apuraha tai 75€+lennot ilman apurahaa

Mitä? Vaihtoviikko ”Well-being – How to achieve it?”

Missä? Suomi, Helsinki ja Turku

Milloin? 20.-27.9.2015

Hinta? noin 75€ + matkakulut (Hinta tarkentuu lähempänä vaihtoviikkoa)