EFPSA:n European Summer School -tapahtumaan haku päättyy 8.5.

Hei psykalaiset, erityisesti tutkimuksesta kiinnostuneet!

Nyt on tarjolla upea mahdollisuus päästä tekemään tutkimusta kansainvälisessä ryhmässä ja ympäristössä! EFPSA:n European Summer School (ESS) on tapahtuma, jossa pyöräytetään käyntiin vuoden kestäviä tutkimusprojekteja kokeneiden ohjaajien avustuksella. Tänä vuonna teemana on ”Psychological Assessment: If you treasure it, measure it”. Tutkimuksen teon ohella pääset viettämään aikaa uusien tuttavuuksien kanssa, myös hauskoja illanviettoja ja retkipäivä tiedossa! ESS on osa isompaa Junior Research Programia (JRP) eli kaikkien tutkimusprojektien loppuunsaattamisen varmistamiseksi osallistujat jatkavat työskentelyään 13 kuukauden mittaisessa ohjelmassa. Ohjelma huipentuu konferenssiin Cambridgessa, jossa tutkimukset esitellään.

Hakea voi niin kandi- kuin maisterivaiheenkin opiskelijat! Tilaisuus on niin ammatillisen kuin henkilökohtaisen kehittymisen kannalta todella ainutlaatuinen. Ohjelmaan valitaan 36 henkilöä, joten sinulla on hyvät mahdollisuudet päästä mukaan! Hakulomake ja lisätietoa on sähköpostissa ja täällä. Hakuaika päättyy 8.5.2015.

Mitä? EFPSA:n European Summer School: tutkimuksen tekemistä monikulttuurisessa ryhmässä, kokeneet ohjaajat, uusia ystäviä, mieleenpainuvia kokemuksia, henkilökohtaista kehittymistä

Missä? Espanjassa

Milloin? 12.7.-19.7.

Kenelle? Sekä kandi- että maisterivaiheen psykologian opiskelijoille

EFPSA eli European Federation of Psychology Students’ Associations tarjoaa paljon muitakin kivoja palveluita ja tapahtumia!