Vaihtaritreffit / Exchange student meeting 25.2.

Kevään harvalukuiset mutta sitäkin valloittavammat vaihtarit on kutsuttu tutustumaan foobikoihin keskiviikkona 25.2., jolloin lounastamme Macciavellissa klo 11 ja kahvittelemme huoneella noin klo 11:45. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee tervehtimään eksoottisia vahvistuksiamme! Bienvenue!

P.S. Perinteen mukaisesti vaihto-opiskelijoiden yhteystietoja ei luovuteta Fobialle, vaan Hercule Poirot’n tavoin jäämme ratkaisemaan mysteeriä näiden salaperäisten vaeltajien henkilöllisyydestä. Jos siis kohtaat psykologian vaihto-opiskelijan, olisimme kovin kiitollisia, jos voisit ohjata häntä lähettämään hallitukselle sähköpostia ja tutustumaan Fobian kotisivujen englanninkieliseen osioon.

♥♥♥♥♥

Fobia is organising a meeting for exchange students and local students on Wednesday 25.2., we’ll have lunch in Macciavelli (in Educarium) at 11 and we’ll have coffee in our room (in Publicum) at about 11:45. Please let me know in advance if you can make it!  Bienvenue!

P.S. If you know or meet another psychology exchange student, we would be thankful if you could guide them to send the board an e-mail and visit Fobia’s website. 🙂