Tuutoreiden tervehdys / Miten tavata fukseja?

Heippa!

Tänään Fobian uudet fuksit aloittivat johdantoviikkonsa yliopistossa. Tämän viikon iltaohjelma sisältää omaan fuksiporukkaan tutustumista, mutta jo ensi viikon maanantaista lähtien ovat myös vanhemmat opiskelijat tervetulleita iltaohjelmaan mukaan.

Mahdollisuuksia tavata fukseja:

– 2.9. noin klo 19 olemme Toimistossa hengailemassa ja laulamassa karaokea. Illanvietto etenee fuksit edellä ja esim. pöytävaraukset on tehty vain fuksiporukalle, mutta jos haluat ottaa varaslähdön fukseihin tutustumiseen, innokkaimmat mahtuvat mukaan.

-Perinteinen uusien ja vanhojen opiskelijoiden tutustumisilta järjestetään 3.9. klo 19 missäpä muuallakaan kuin Proffan kellarin yläkerrassa. Tänne toivotaan mahdollisimman monen fobialaisen osallistuvan! Koko yläkerta on varattu koko illaksi meidän käyttöömme!

-4.9. meillä on HOPS-bileet Ennin luona, jonne vanhemmat opiskelijat tulevat kertomaan sivuaineistaan. Vanhempien opiskelijoiden kiintiö bileisiin on täynnä (kaikkeen ei 50 neliöökään pysty), mutta bileiden jatkoille Dynamoon voi tulla. Olemme siellä varmaankin noin klo 23 aikoihin.

-Torstaina 5.9. on Indexin kastajaiset ja Fobian rasti sijaitsee Tuomiokirkkopuistossa. Rastille ovat kaikki tervetulleita hengailemaan ja katselemaan fuksien suorituksia. Kastajaisten jatkot ovat Marilynissa, jonne myös kaikki ovat tervetulleita.

Nähdään!

T. Enni, Anne, Tuuli ja Maron