Fobian teatterieksku 11.10.: Täydellinen päivä

Yöt katoavat perhosten bongailuun, pelimaailmaan jää kiinni eikä siivoamisesta tule mitään. Tunnetko oman kerrostalosi asukkaita, edes omaa naapuriasi? Entä mistä se outo haju rappukäytävään oikein tulee?

Täydellinen päivä on koskettava musiikkinäytelmä, joka paljastaa pirstaleisia elämiä tavallisen kerrostalon rappukäytävästä. Teddyn usko itseensä horjuu, kun graduun ei tahdo löytyä johtopäätöstä ja tänään on sentään jättöpäivä. Pelimaailmassa Immu uhkuu itsevarmuutta, mutta reaalimaailmassa jopa ulko-ovi on hänelle liian suuri vastus. Siirin siivouspäivä ei etene suunnitelmien mukaan, kun kukaan ei ehdi kahvittelemaan, ja lattialta löytyy karvainen mies. “Yksinäisyys voi tarttua ihmisestä toiseen kuin flunssa”, mutta voiko se myös tuoda parven yhteen?

Kipeää aihetta maustavat musta huumori, aidot tilanteet ja todelliset toimintasankarit – livebändiä unohtamatta. Musiikit ovat esitykseen sävellettyjä, ja jotkut kappaleet näkevät päivänvalon ensimmäistä kertaa syyskuun ensi-illassa.Täydellinen päivä on alun perin kirjoitettu Q-teatteriin vuonna 2010, ja tänä vuonna sen ohjaa Turun ylioppilasteatterille Alina Kilpinen.

”Kun näin sinut ylivoiman edessä pelottomana, toivo heräsi minussa.
Toivo, that maybe tomorrow will be a better day and some day there will be a perfect day!”

Fobia järjestää teatteriekskun katsomaan Täydellinen päivä-musiikkinäytelmää Turun ylioppilasteatterille keskiviikkona 11.10. klo 19. Esityksen hinta on 7 euroa. Maksuohjeet lähetetään ilmoittautumisen päätyttyä.

MITÄ: Eksku Täydellinen päivä-musiikkinäytelmään
MILLOIN: 11.10. klo 19
MISSÄ: Turun ylioppilasteatterilla (Läntinen rantakatu 23, 20100 Turku)
KUI PAL: 7e