NPS-tapaamisen ja SPOL-seminaarin suunnitteluilta (Fobia & Impuls)

Hei, foobikko! Tule suunnittelemaan Pohjoismaisten psykan opiskelijoiden tapaamista (NPS: The Nordic Psychology Students Meeting) sekä SPOL-seminaaria Impulsin kahvihuoneeseen Arkenille (Tehtaankatu 2) maanantaina 2.11. klo 17 alkaen.

Historian ensimmäinen NPS-tapaaminen ja sen yhteydessä järjestettävä vuosittainen SPOL-seminaari pidetään siis Turussa 29.-31.1.2010, joten me foobikot olemme aitiopaikalla näitä tilaisuuksia järjestettäessä ja niihin osallistuttaessa. Vaikka viikonlopun ohjelma onkin pitkälti valmiiksi suunniteltu, niin tarvitaan vielä monta innokkasta turkulaista opiskelijaa auttamaan käytännön järjestelyiden kanssa. Tule siis rohkeasti mukaan, tarkoitus olisi saada tarpeeksi monta foobikkoa ja impulsilaista värvättyä mukaan, jotta yhdessä tehtäessä ja suunniteltaessa kukaan ei kokisi painetta ottaa liian paljon tehtäviä itselleen.

Mainottakoon myös, että impulslaiset ovat lupautuneet leipomaan herkullisia suklaakeksejä kaikille suunnitteluiltaan osallistujille. Lisäksi kaikki halukkaat voivat suunnitelutapaamisen jälkeen jäädä kahvihuoneeseen nauttimaan Impulsin tarjoamasta leffailllasta. Nappaa siis kaveri mukaan ja saavu Arkenille ennen klo 17. Tervetuloa.