Trainspotting 26.9. klo 18

Heipähei foobikot!

On Fobian syksyn ensimmäisen kulttuuritapahtuman aika! Suuntaamme katsomaan Linnateatterin ja Turun ylioppilasteatterin esityksen Trainspotting. Esitys on saanut ylistyksiä ja esiintymässä nähdään myös foobikko, joten tätä et halua missata!

”Mieti. Elämä voi olla kiinni niin pienestä. Trainspotting kertoo räävittömän tarinan nuoren edinburghilaisen miehen silmin. Mark Rentonin elämä etenee huumeiden ja kirjavan ystäväpiirin pyörteessä eikä yhteiskunta tai sen säännöt voisi vähempää kiinnostaa. Ulkopuolisen silmin väkivallan ja nautintoaineiden liitto on normien irvikuva, mutta näille nuorille se on arkea. Spiidipäissään mentäessä ei maalliset murheet paina, mutta kuten aina, menneisyyttään ei voi paeta.”

Fobialle on varattu 20 lippua esitykseen keskiviikkona 26.9. klo 18.00. Lipun hinta on 17€ (eli halvempi kuin tavallinen opiskelijalippu!). Esitys on Linnateatterilla.

Lunasta paikkasi laittamalla nimesi listaan, joka tulee Fobian ilmoitustaululle (Fobian huoneen ulkopuolella) ensi keskiviikkona eli 12.9. klo 12. Ilmoittautuminen on sitova.

Terveisin,
Kulttuurivastaavanne Satu