Yhdistysinfo- ja tutustumisilta Arkenilla 24.9. klo 18

Tiedätkö jo Psykologiliiton, Tupsyn ja SPOLin?

Jos haluat tutustua juuri SINUN opiskeluusi ja tulevaan työhön vaikuttavista järjestöistä, niin tule yhdistysinfoiltaan ja koe valaistuminen!

Yhdistysinfoilta järjestetään tiistaina 24.9. Åbo Akademin Arken-rakennuksen Helikon-salissa (Arkenin pääsisäänkäynnistä sisään ja naulakoiden viereisistä portaista toiseen kerrokseen) alkaen klo 18.00.

Infossa tarjotaan vähimmäistieto siitä, mitä JOKAISEN turkulaisen psykologian opiskelijan kuuluu tietää psykologiyhdistyksistä. Keskiössä ovat Psykologiliitto, Suomen Psykologian Opiskelijain Liitto ja Turun seudun psykologiyhdistys, joihin tutustuaan kaavoja rikkoen hieman toiminnallisemmalla otteella.

Infossa on ilmainen ruoka- ja juomatarjoilu! Ilta jatkuu hengailun ja tutustumisen merkeissä, fobialaisten ja impulslaisten kesken, Arkenin Faustissa klo 20 eteenpäin. Tarjolla pikkupurtavaa ja juotavaa!

Tapahtuma on suunnattu ensisijaisesti fukseille, mutta muistin virkistystä kaipaavat vanhemmatkin opiskelijat ovat tervetulleita!

Huom! Foobikoille yhteislähtö Publicumin ala-aulasta klo 17:45.

Tapahtuma Facebookissa: https://www.facebook.com/events/1412922335589138/

Terkuin
Alar Kaskikallio ja Mia Öblom
Turun seudun psykologiyhdistys ry:n opiskelijavastaavat